or Service Manager

Functie

Samen met je collega Service Manager zorg je voor een correcte uitvoering van de service contracten in een / internationale omgeving.

Je rapporteert aan de Service Director.

Je ondersteunt in het maandelijks service overleg met klanten.

Je ondersteunt de Service Desk engineers en technicians in België, US en Australië mbt opvolging incidenten, opvolging interventies en algemene administratie en rapportering.

Je werkt mee aan de optimalisatie van de Service Organisatie.

Aan de hand van de rapportages en analyses beoordeel je maandelijks het kwaliteitsniveau van onze services en waak je over de KPI’s.

Je werkt taakgericht lijstjes maken, uitvoeren en opvolgen.

Je bent flexibel en beschikbaar voor het opvolgen en supporteren van escalaties buiten de normale business uren.

Jouw profiel

Bij voorkeur genoot je een opleiding hoger onderwijs

Je hebt min. jaar relevante management werkervaring in een operationele omgeving

Je hebt algemene interesse in ICT, technologie en techniek

Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Engels

Je beschikt over een natuurlijk helicopter view, gaat berekend & beredeneerd tewerk en je s automatisch prioriteiten

Je bent een vlotte communicator (op verschillende niveaus) die resultaatgericht tewerk gaat

Je hebt een sterk analytisch vermogen

Volgende termen staan je op het lijf geschreven betrokken, ondernemend, zelfstandig maar toch ook een teamplayer, autonoom, oplossingsgericht, resultaatgericht, doorzettend, klantgericht, communicatief

De activiteiten van een team coördineren Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren Klanten Bedrijven Aanbod

Je komt terecht in een hoogtechnologische, groeiende, uitdagende en internationale omgeving (KMO mentaliteit, medewerkers), waar je kansen krijgt om je competenties verder te ontwikkelen

Een contract van onbepaalde duur met een competitief loon

Een uitdagende functie in een onderneming waar gedrevenheid en ondernemerschap gewaardeerd worden

Groepsverzekering , als extraatje voor de toekomst!

Hospitalisatieverzekering , omdat je welzijn erg belangrijk voor ons is

GSM en data abonnement

Er is elke dag gratis soep en fruit

Er worden regelmatig bedrijfs-en teamevenementen georganiseerd

Goed bereikbaar met de auto en parkeren is mogelijk

Laptop

Opleidingstraject via Employer Academy

Mogelijkheid tot structureel thuiswerk

 


or Service Manager
2024-04-02 - 2024-05-18

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HEVERLEE

Land: België
Postal Code: 3001
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share